środa, 8 kwietnia 2015

Skóra w nowoczesnym wnętrzu




Jeszcze kilka lat temu, naturalne skóry można było spotkać głównie w eleganckich wnętrzach czy leśniczówkach. Dziś uważam, że z powodzeniem można go zastosować w każdym wnętrzu, świetnie sprawdzi się w nowoczesnych salonach. Nadałby również klimatu wnętrzom rustykalnym.
Przykładowa skóra bydlęca pojawia się bardzo często na podłodze. Zaskakuje różnorodnością kolorów, bo istnieją takie w naturalnych kolorach, jak i dywany te są sztucznie barwione.
Niewątpliwą ich zaletą jest wzór, bo trudno o dwa takie same. Mamy wówczas pewność, że nikt nie będzie posiadał takiej samej. Najczęściej spotykane są skóry owcze stosowane jako dywan, ale także jako narzuty na fotele czy  sofę. 

Moda na zwierzęce motywy nie przemija, wręcz przeciwnie, są często obecne we wnętrzach, sprawiają, że wnętrza są unikatowe, a także ocieplają wnętrze.













Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam, bo siebie na pewno ^^. Właśnie zabrałam się za szycie skórzanych poduszek, kto wie może uszyję jedną więcej i zrobię CANDY ?


Źródła: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14

15 komentarzy:

  1. Ciekawie inspiracje - fotele obite skóra ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne skórzane elementy, naprawdę jest co podziwiać.
    Sof czy foteli ze skóry nie lubię, wolę tkaniny, ale uwielbiam przeróżne dodatki z niej zrobione :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam, zawsze bałam się , że popęka, albo odparzę pupę ;p

      Usuń
  3. Ciekawe pomysły,fotel i dywan,super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje, najfajniejszy jest wiszący fotel i szezlong :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję, że niektóre elementy mi się spodobały :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba wybieram opcję pierwszą, skóra jako akcent w skandynawskich, białych wnętrzach. Super są te skórzane pasy, albo skórzana poduszka w sypialni... Krzesło z pierwszego zdjęcia również piękne :) A!! i jeszcze lustro! świetnie pasuje w takim surowym, monochromatycznym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  7. A pufy skórzane bardzo mi sie podobają i najbardziej mnie zachwyciły doniczki na skórzanych paskach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A pufy skórzane bardzo mi sie podobają i najbardziej mnie zachwyciły doniczki na skórzanych paskach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, że pierwszy raz zobaczyłam skórzane panele na ścianie?!
    Wow, świetny efekt nam tu pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! panele ze skóry na ścianę, ale czad! bardzo efektowne ale pewnie i baaardzo kosztowne! Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)