środa, 11 marca 2015

Nowy sklep oraz wyniki Candy




Niedawno otworzyli w moim mieście pierwszy sklep kik, który możecie znaleźć TU. Asortymentem bardzo mi przypomina PEPCO, ale raczej produkty się nie dublują.
Jak przystało na pastelowy domek, moją szczególną uwagę przykuła kolekcja pastelowa, a ze względu na to, iż mam pastelową kuchnię idealnie się zgrało. Już od dziś tj. 11 marzec, aktualna jest gazetka w niej m.in:



Moją uwagę przykuły piękne pastelowe kubki po 5,99 (których niestety nie ma w gazetce), ale również pościel 2 osobowa w zdjęcia jeży za jedyne 35 zł :) Przyznam szczerze, że najchętniej połowę rzeczy bym stamtąd wyniosła, chociaż na pierwszy rzut oka całość nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia.
Tak więc wracając do wyników CANDY niestety tym razem bardzo mało osób się zgłosiło, gdyż tylko 6, w tym nikt nie chciał naszych podstawek, po których można pisać kredą (zostaną na inną okazję).

Wygrana:
Obrazek wygrywa: Edyta Edytka


a
Tabliczki wygrywa: Pogodne wnetrza

Serdecznie gratuluję Paniom i proszę o kontakt na adres e-mailowy:nikolagawlik92@interia.pl z danymi do wysyłki. Mam nadzieję, że następnym razem bardziej wam się spodobają nagrody i będzie więcej chętnych :).

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry!!! Niechcąco mi się usunęło komentarz :((
      Gratuluję wygranym :))
      To nie tak kochana, ze nagrody niefajne- tylko szczęścia nie mam i jeszcze nigdy niczego nie wygrałam, więc zrezygnowałam z udziału. Nawet gdyby były tylko trzy osoby chętne to i tak pewnie bym nie wygrała:)))
      Buziaki :))

      Usuń
    2. No widzisz, a wybrałabyś nagrodę nr 2 i byś wygrała ^^

      Usuń
  2. Znam ten sklep jednak nie ma go w wawie wiec odwiedzam go tylko jak jestem w lodzi u rodziców. Ale może to i dobrze bo wykupiłabym wszystko :) juz wysłałam siostrę po pastelowe dodatki do kuchni :) gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten sklep jednak nie ma go w wawie wiec odwiedzam go tylko jak jestem w lodzi u rodziców. Ale może to i dobrze bo wykupiłabym wszystko :) juz wysłałam siostrę po pastelowe dodatki do kuchni :) gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety mnie kusi za każdym razem, czy przynajmniej raz w tygodniu ;p

      Usuń
  4. Gratuluję laureatkom konkursu :))
    Fajny sklepik, śliczne produkty. U mnie niestety nie ma tego sklepu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest też internetowy :)

      Usuń
  5. Serdecznie dziękuje za wygraną. Jest mi bardzo miło Juz podaje swoje dane na email. Co do sklepu,to zapowiada się ciekawie,to lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych dziewczyny i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranym :)
    Co do kik, też mi się podoba ten sklep, jest też w moim mieście, zaraz obok PEPCO ;))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)