poniedziałek, 16 marca 2015

Mini baker


Zawsze marzył mi się mini piekarnik na babeczki, ale nawet nie spodziewałam się, że są takie śliczne piekarniki ^^. Jakiś czas temu dostałam od narzeczonego mini piekarniczek w różowo pastelowym kolorze idealnie pasującym do nowej kuchni :)
Postanowiłam, że najpierw go wielokrotnie wypróbuję zanim podzielę się z wami moją opinią. Tak więc zacznę od minusów: malutkie babeczki, ciężko dostać foremki, na raz piecze się ich mała ilość. Na szczęście zalet jest o wiele więcej tzn: mniej zużywa prądu, wygodny i zajmuje mało miejsca, pasuje mi do nowej kuchni, babeczki są równie pyszne, bardzo szybko się robią, można w nim piec nie tylko babeczki.
Jak to kiedyś znajoma mi powiedziała jestem kobietą na pograniczu kobiety niezależnej, a kury domowej, kobietą idealną :) Narzeczony to usłyszał i kupując mi piekarnik chyba nie chciał, żebym pomyślała, że jednak jestem tą kurą, dokupił mi piwo hihi.
A tak z innej beczki przyznam, że robienie deserów wychodzi mi najlepiej z całego gotowania, poza tym jak zapewne wiele z was, kiedy gotuję często uchodzą ze mnie nerwy ( no chyba, że coś przypalę =) ). Ale największa satysfakcja jest wtedy, kiedy piekę coś dla większej liczby osób, a wszyscy albo przynajmniej większość się tym zachwyca :)











A jaki jest wasz ulubiony deser :) ?

11 komentarzy:

  1. Też mam podobne mini urządzenie do babeczek :)) Podasz przepis na swoje muffinki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:)

      2 szklanki mąki
      2/3 szklanki cukru
      2 łyżeczki proszku do pieczenia
      1 łyżeczka cukru wanilinowego
      1 szklanka mleka
      80–90 g oleju lub roztopione masło, tj. ok. 1/3 szklanki
      2 jajka

      Usuń
  2. Tez sie nad nim zastanawiałam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszne urządzenie:) Mnie na odwrót- desery wychodza raczej gorzej ale za babeczki się wezmę teraz w święta choć w piekarniku tradycyjnym. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja ile bym się nie starałam nie wyjdzie mi za nic dobry schabowy :(

      Usuń
  4. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej jestem u Ciebie pierwszy raz i juz od progu widzę że jest tu smakowicie, domowo i pastelowo tak jak lubię, a więc zostaję na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, bo u mnie tak samo pastelowy zawrót głowy ;) http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tez skusze sie na ten mimipiekarnik.. Synek czasami chce muffinki a my nie koniecznie chcemy sie objadać idealne rozwiazanie 6 sz:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wykonanie drwa 30min w tym pieczenie :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)