poniedziałek, 9 marca 2015

Lists



Zapewne wiele z was tak jak ja nie wyobraża sobie życia bez dobrze wszystkiego zorganizowanego. Kiedy panuje w okół mnie chaos wpadam w panikę, nawet jeśli nie mam do tego powodów.
 Właściwie jestem przyzwyczajona do tego, że wszystko mam zaplanowane i zorganizowane, ale wiadomo nie zawsze się da. Ostatnio byłam na zajęciach "być flexi i sexi" , czyli jak radzić sobie, kiedy wszystkie plany runą z dosłownie różnych przyczyn.
Niedawno zakochałam się w Plenerze MADAMA, który możecie kupić TU , albo pobrać stronę z dziennika TU . Co prawda bardzo go polecam, gdyż takowy ma znajoma, lecz na chwilę obecną sama nie jestem w stanie go kupić. Ale do osób pomysłowych świat należy, więc zamierzam wykonać swoją wersję (inspiracja, a nie papugowanie).
Zainspirowana notatnikiem z listami, który znajdziecie TU , postanowiłam wykonać kilka własnych list. Pewnie zapytanie po co? Np. lista z ulubioną muzyką ułatwi mi dobór piosenek na wesele, lista z książkami, które chce przeczytać ułatwi narzeczonemu w wyborze prezentu, albo lista spełnionych marzeń, która niesamowicie inspiruje i po przeczytaniu której zawsze promienieje.  Oto kilka z moich list:

1- Lista rzeczy, które chcę zrobić w życiu,
2- Lista rzeczy, które chcę mieć,
3- Lista emocji, które kocham czuć,
4- Lista umiejętności, których chcę się nauczyć, 
5- Lista potraw, które chcę spróbować, 
6- Lista celów na najbliższe 2 lata, 
7- Lista celów na najbliższe 5 lat,
8- Lista rzeczy, które bym robiła, gdybym wygrała 1000000zł, 
9- Lista najwspanialszych chwil w moim życiu,
10- Lista moich ulubionych ubrań,
11- Lista moich ulubionych blogów,
12- Lista moich ulubionych piosenek,
13- Lista moich hobby,
14- Lista moich ulubionych cytatów,
15- Lista moich ulubionych książek,
16- Lista książek, które chcę przeczytać,
17- Lista rzeczy, które znajdują się w moim wymarzonym domu, 
18- Lista rzeczy, które mnie uspokajają, 
19- Lista spełnionych marzeń,
20- Lista zapachów, które lubię,
21- Lista miast, w których mogłabym mieszkać, 
22- Lista ulubionych czynności do zrobienia wiosną, 
23- Lista ulubionych czynności do zrobienia latem, 
24- Lista ulubionych czynności do zrobienia jesienią, 
25- Lista ulubionych czynności do zrobienia zimą, 
26- Lista kursów, w których chciałabym uczestniczyć, 

...i jeszcze kilka które wolałabym zachować tylko dla siebie :)


A pod spodem coś dla was, szablon za zrobienie własnych wishlist i innych :)


2 komentarze:

  1. Piękny ten planer, ale stanowczo za drogi. Ja stworzyłam sobie swój i co tydzień drukuję jedną kartkę, którą przypinam w widocznym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)