piątek, 20 marca 2015

Geoball Lampshade


No cóż przyznam szczerze, że ogromnie potrzebowałam nowego żyrandola... może dlatego, że żadnego od przeprowadzki tam nie było:)?
Na chwilę obecną mamy pełno wydatków, więc kupno nowego nie wchodziło w grę, a rzeczy ręcznie robione przynoszą więcej satysfakcji. Znalazłam kiedyś zdjęcie gotowego, ale niestety nie mogłam znaleźć tutorialu, ale wreszcie się udało.

Pod spodem instrukcja:



1. Wyciąć/ przerysować szablon koniecznie z numerkami.


2. po drugiej stronie można dokleić kolorowy papier lub jak w moim przypadku pomalować.


3. Naciąć w miejscach przerywanej linii.


4. Zagiąć wszystkie trójkąty do wewnętrznej strony.


5. W przypadku przerysowywanego szablonu można zmazać linie gumką.


6. Sklejamy. Klej nakładamy na trójkąty z numerkami koniecznie według kolejności i podklejamy pod spód trójkąta obok.


7. Odrysowałam otwór, przez który będzie przechodziła żarówka i wycięłam go.





8. Nakładamy i wkręcamy żarówkę :) 



9. Cieszymy się ślicznym, prostym i tanim oświetleniem :)


21 komentarzy:

  1. Super, jestem naprawdę pod wrażeniem ;))) Niezwykle ciekawy efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Przyznam, że ja też się nie spodziewałam, aż tak dobrych wyników

      Usuń
  2. Jaki ładny, nie poznałabym że to z papieru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, znajoma jak weszła powiedziała dokładnie to samo :)

      Usuń
  3. WOW !!! dobra robota,świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki super pomysł, fajnie tak zrobić żyrandol własnoręcznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, samo po sobie się tego nie spodziewałam :)

      Usuń
  5. świetny , bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie spodziewałam się nawet tulu odbiorców :)

      Usuń
  6. Łooo, ja bym chyba miała dwie lewe ręce do zrobienia takiej lampy! Jestem pełna podziwu! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślałam, ale o dziwo wyszedł bardzo fajny ;)

      Usuń
  7. Bomba! Jesteś genialna, boski efekt i jaki design! Z tym żółtym środkiem mnie zachwycił. Pomysł jest fantastyczny!Uwielbiam takie proste kreatywne i jakże tanie rozwiązania.Pozdrawiam:)Ah i zapraszam też do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł ! Super ja ostatnio sprawiłam sobie lampę cable power, jestem bardzo zadowolona i uważam, że wygląda ona mega designersko ale jeżeli ktoś chce zaoszczędzić i zrobić coś diy to na prawdę cudny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię samodzielne wykony. Twoja lampa jest świetna. Szybko i niedrogo można odświeżyć pokój, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie genialna opcja, jeśli chodzi o oświetlenie. Zapraszam do nas, po remontowe wskazówki i inspiracje. A także - po sprawdzoną bazę fachowców i na blog. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)