piątek, 27 lutego 2015

New descop?


Uwielbiam mieć wszystko zorganizowane, a przyznam szczerze, że największy problem zawsze sprawia mi pulpit laptopa. Czy wy też tak macie?
Czasami mam wrażenie, że na pulpicie szybciej się "brudzi" niż w mieszkaniu. Widziałam już kilka rozwiązać, jednym nawet się zainspirowałam i zrobiłam po swojemu. Nic prostszego, podzieliłam na kilka kategorii i posortowałam pliki. Teraz wiem, że kiedy tabelka "To clean" się zapełni muszę natychmiastowo posprzątać (dlatego wybrałam taką małą!)

Pamiętajcie, że praca komputera w dużej mierze zależy od zaśmiecenia pulpitu, więc starajcie się trzymać tam jak najmniej !

A tutaj mój pulpit przed i po:


Poniżej 4 wersje kolorystyczne, zapraszam do pobierania :) :







Pamiętajcie o naszym CANDY!:



Które znajdziecie TU

8 komentarzy:

  1. Pulpit dopasowany do do sezonowych dodatków w domu...dla mnie bomba☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nawet nie wzięłam tego pod uwagę, ale to prawda! :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten z niebieskimi kafelkami :)) Ściagam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pomyślane,miłego dnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię się dobrze zorganizować! Stawiam na niebieski! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja to podstawa :) Również pozdrawiam :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)