środa, 18 lutego 2015

Listwa maskująca i po problemie ;)





Zdarzyło wam się kiedyś docinać mebel, albo przerabiać i zostały was elementy, czy nawet całe boki widocznej płyty meblowej? Mnie przynajmniej ... hym cóż kilkanaście razy.
Tym razem robiłam podwieszane półki, które docinałam pod wymiar. Aż wstyd, ale nie wiedziałam o tym, że takie wykończenia mogę zrobić sama i to w 5 min.

Cena za 1 m takiej listwy "maskującej" to ok 1 zł. Możecie ją znaleźć np. w OBI przy stolarni. Można też kupić całe opakowanie wtedy wiadomo wychodzi taniej, ale rzadko kiedy ktoś potrzebuje aż 12 m przynajmniej osoba prywatna, nie zawodowiec. Podobno są również listwy z paskiem samoprzylepnym, ale cenowo wyglądają inaczej. Ja wybrałam zwykłą i nie miałam w ogóle problemu z "zamontowaniem"

Wystarczy przyłożyć listwę do porządnego miejsca, przyłożyć szmatkę i przeprasować. Niektóre żelazka mają specjalne opcje, gdzie można bez ściereczki. Pod wpływem ciepła listwa sztywnieje i sama się przykleja. Teraz wystarczy tylko dociąć nadmiar i wuala :D









A tu wersja na pinterest. Zapraszamy też na naszą tablicę, która jest TU



8 komentarzy:

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)