wtorek, 24 lutego 2015

CANDY



Wreszcie! Zaczynamy kolejne CANDY w Pastelowym domku :). Zapraszam wszystkich chętnych, do wygrania aż 3 nagrody!
Tym razem zdecydowałam się, że będą 3 nagrody, gdyż więcej nagród to więcej uśmiechniętych buzi :) Zasady są na prawdę bardzo proste.


1. Tabliczki z możliwością pisania kredą to kwiatów/ziół


2. Podstawki pod kubek z możliwością pisania po nich kredą.


3. Obrazek z wąsami



- Wybierz numer nagrody, którą jesteś zainteresowany.
- Napisz komentarz z informacją, że bierzesz udział w konkursie oraz podaj nr wybranej nagrody.
- Dodaj do obserwowanych blog.
- Polub naszą stronę na Facebooku.
- Zamieść baner na swoim blogu




Aha i kolejna niespodzianka! Data zakończenia Candy jest już ustalona, ale utajniona :) Zapraszam do sprawdzania, bo może to właśnie ty wygrałeś ! :D



12 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza,zapisuje się koniecznie. Jak tylko dopisze mi szczęście,stawiam na obrazek z wąsami,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam się i ja do zabawy i zapisuję się na tabliczki :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ze jeszcze nie zakończyło się to tajemnicze candy :). Chętnie wezmę udział w zabawie. Marze o tych tabliczkach do ziół ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tabliczki na zioła super, z przyjemnościa takie przygarnę, tym bardziej, że niedawno nabyłam kilka sadzonek, banerek na blogu, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgłaszam i chciałabym obrazek z wąsami :D [nr 3]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mogę polubić na Fb :(
    Ale te tabliczki na zioła - śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)