poniedziałek, 5 stycznia 2015

Retrospekcja 2014

Ach jaka szkoda, że ten cudowny rok już się skończył! Przyznam szczerze, że 2014 był chyba najszczęśliwszym rokiem w moim życiu. Doznałam ogromu miłości, dostałam mieszkanie, samochód i dowiedziałam się, że mogę spełnić największe marzenie- mianowicie jestem w trakcie przygotowywań do obrony z projektowania wnętrz oraz mebli.
Postanowiłam trochę powspominać, co za tym idzie zrobić małą retrospekcję fotograficzną i plany w związku z mieszkaniem na kolejny rok. Co do planów na kolejny rok mam pełno.np wziąć ślub, podróż do Indii, zmienić fryzurę, ale tak całkowicie :), kilka remontów, częściej odwiedzać dentystę, odwiedzić rodzinę w Anglii, pomagać jeszcze więcej w schronisku i znaleźć pracę. No i przyznam szczerze, że mam w planach zacząć planować dzidziusia w przyszłości niekoniecznie odległej :).

2014

Mieszkanko

Kociaki

Podróże te małe i duże

Przygotowania ślubne

2015

Inspiracje na nowy rok (mieszkanko)

Mam wrażenie, że życie bez planów i marzeń byłoby okropnie nudne, albo często depresyjne. Może nie każde marzenia są realne, ale trochę inwencji twórczej i mogą się takie stać :). Życzę wam w nadchodzącym roku i w przyszłości spełnienia tych mniejszych jak i wielkich marzeń oraz przede wszystkim zdrowia i miłości! Całusy :*

12 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby Twoje plany na Nowy 2015 udało Ci się zrealizować. A przede wszystkim udanych przygotowań do ślubu :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia trzeba mieć,i życzę ich spełnienia:)) Oby rok 1015,był bardzo obfity:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hihi 1015 pewnie też był dla niektórych :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście miałaś bardzo udany rok 2014, a rok 2015 zapowiada się równie ciekawie- ślub, podróż do Indii, różne prace, projekty i remonty...Oj , będzie się działo! Ale o to chyba chodzi w życiu! To jest Twój czas- dobrze go wykorzystaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :), kiedy nic nie robiłam i nie marzyłam wpadałam w depresje!

      Usuń
  5. Podobno kobieta po ślubie zmienia fryzurę ;) Ja zmieniłam kolor :)
    Udanego 2015, bedzie na pewno wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie wiedziałam o tym, ale w takim razie i u mnie się stereotyp powieli:)

      Usuń
  6. Wszystkiego naj..naj..w Nowym Roku :) Cudownego Ślubu, wielu ciekawych podróży i spełnienia wszystkich marzeń i planów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana bardzo i wzajemnie :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)