poniedziałek, 12 stycznia 2015

Quote / Złote myśli


Chyba nie tylko ja tak uwielbiam plakaty, prawda? Strasznie mi się podobają szczególnie te ze zdjęciami i napisami w antyramach, na śliskim papierze i wymiarami a3 albo a2 :)




Postanowiłam, że raz na jakiś czas będę wykonywała takowe plakaty, aczkolwiek szukałam też inspiracji, które znajdziecie poniżej:









Zrobiłam ich na chwilę obecną dosłownie kilka, serdecznie zapraszam na link poniżej może komuś jakiś wpadnie w oko :)








Zdjęcia zapożyczone ze strony : Pinterest

4 komentarze:

  1. Uwielbiam plakaty z treścią, słowem, przesłaniem i dobrą myślą :)
    Fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plakaty maja coś w sobie,też je lubię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ważne jest ich umiejscowienie wtedy możemy im nadać głębszego sensu :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)