środa, 10 grudnia 2014

Wnętrza inspirowane motywem leśnym




Ostatnio odkryłam swoją słabostkę i powiem wam, że byłam mimo wszystko zaskoczona. Przeglądałam 4kąty, gdzie było sporo elementów z takowym motywem, rozglądnęłam się po mieszkaniu i całkiem sporo ich znalazłam :) Kolekcja zapewne się powiększy, ponieważ szukając inspiracji dla was znalazłam pełno i dla siebie. Teraz nie tylko można znaleźć takie elementy w drewnianych domkach w środku lasu czy na Mazurach, ale również w wielu nowoczesnych domach czy mieszkaniach. A jak wam się podobają?









Powyżej urywki z mojego mieszkanka :) Poduszki, lampion, pieniek brzózki, rzeźby, rysunek na ścianie tablicowej i rysunek suchym pastelem na dykcie, która obecnie wisi na przedpokoju jako obraz. A obecnie koniec z zalesianiem mieszkania (oprócz choinki), teraz czas na święta :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię :) i do tego jakie tanie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podusie,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie....Można we własnym domu poczuć się trochę jak w zaciszu lasu... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że za oknem prawie już las :)

      Usuń
  4. Piękne dekoracje! Szczególnie podoba mi się to wielkie lustro w drewnianej, trochę" pogryzionej" ramie, pokój z turkusowym lasem( ależ on wysoki!!!) z białymi meblami i różowymi poduchami na kanapach! Wiesz co mi przypomina? Scenerie z obrazów J. A . Watteau( mój ulubiony to frywolna " Huśtawka") A te jelenie, sowy, tudzież inne zwierzęta leśne- bardzo lubię. Wspaniałe było zdanie, które napisałaś u mnie, że czasu mało, nieważne ozdoby gdy rodzina w domu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze ten lis na pościeli- rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Te inspiracje chwyciły mnie za serce :), bo przecież z tarasu idę do lasu :)))
    Miłego...
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pościel z lisem skradła moje serce!Jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze kliknąć w link jest obecnie w promocji:)

      Usuń
  8. O woow, piorunujące wrażenie. Tylko odważni są w stanie pójść w takim kierunku, by wnętrze nie przypominało mieszkania, a coś pomiędzy nim a ekspozycją sztuki. Magiczne odczucia płyną z takich aranżacji.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)