środa, 17 grudnia 2014

Odnowienie kuchni



Wreszcie koniec remontu! Chociaż znając mnie on nigdy nie nadejdzie :) Powiem wam, że teraz tyle mamy wydatków szczególnie przed ślub, że "prawdziwy" remont byłby finansowo nie możliwy, więc zrobiłam go za dokładnie 53zł (farba + kilka dodatków). Farbą do cementu (którą doradziła mi Pani z pobliskiego sklepu malarskiego) pomalowałam płytki oraz szafki i przyznam szczerze jakością farby jest zachwycona, nawet nie ma śladów po moich niesfornych kociakach.



Fragment płytek pomalowałam farbą tablicową, co mam wrażenie, że nadaje przytulności, np. jak po przebudzeniu czytam jakieś miłe notatki od narzeczonego :). Lniana firanka znajduję się w okienku ponieważ obecnie nie możemy wyburzyć ściany łączącej z salonem (chociaż jest taki plan), a na noc zasłaniamy żeby kociaki nie zjadały nam ziół z kuchni :). Pierwsze zdjęcie zrobione przed, 2 w trakcie a reszta po remoncie. Rączki zapewne z czasem też zmienię, ale została mi ekoskóra ze spódnicy, więc wymyśliłam z niej rączki, które są dosyć niekonwencjonalne. Lodówka również do wymiany, ale fakt, ze pomimo kilku wad mieszkanie jest ciasne, ale własne i coraz przytulniejsze ;) A ze względu na to, ze duża piekę postanowiłam, że przyprawy na wierzchu będą dobrym pomysłem i przyznam, że się sprawdzają :)

 


 











11 komentarzy:

  1. Swietne są efekty Twojego mini remontu! :) Pomalowane plytki fajnie sie prezentuja, a uchwyty tez sa rewelacyjne! A Wy na pewno lepiej sie czujecie w kuchni zmienionej choc troche na swoj gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) nie wszystkim musi się podobać, ale my się czujemy bardziej u siebie ;)

      Usuń
  2. Bardzo przytulnie sie zrobiło :)
    Oby przedpokój dostał swój wymarzony remont! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dostanie ;D tylko nie mam pomysłu :(

      Usuń
  3. Jestem pełna podziwy, że Wy tak sami te remonty robicie! Wspaniałe są te odkryte szafki, na dole naczynia , na górze przyprawy. W październiku byłam na filmie " Zimowy sen" Film trwał 196 minut!!!! Oprócz ciekawej fabuły, niesamowita sceneria i wystrój wnętrz. W kuchni zamiast szafek dwie długie deski przyozdobione haftowanymi lambrekinami, na pierwszej najpotrzebniejsze w codziennym życiu naczynia- kubki, szklanki, talerze itp. Na drugiej przyprawy w pojemnikach. Twoje rozwiązanie bardzo mi tamten pomysł przypomina, z tym że Twoja wersja jest bardziej nowoczesna. W każdym razie uważam ,że świetnie Ci idzie urządzanie mieszkania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie milo czyta mi się twoje komentarze ;) dziękuję :) i z chęcią oglądnę ten film ! :D

      Usuń
  4. Świetne uchwyty do szafek. Planuję remont kuchni na wiosnę w tym przemalowanie szafek i zmianę uchwytów - zainspirowałaś mnie tym oryginalnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,m ale przyznam szczerze, że wlasciwie pomysł wyszedł przypadkiem, kiedy to zostały mi ścinki z sukienki z ekoskórki :)

      Usuń
  5. Świetna kuchnia. Bardzo podobają mi się uchwyty w szafkach. Oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miały być tymczasowe a już tyle je mamy czasu :)

      Usuń
  6. Bardzo tu u Ciebie przytulnie :) uchwyty super design rzadzi :) wazne jest to co samemu zrovisz a nie kupisz i to w Tobie podziwiam :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)