niedziela, 21 grudnia 2014

Coraz blizej święta ! :)

 
 No tak, przecież przygotowania do świąt są takie męczące, szczególnie dla małych kotków! :) W tym roku dla mnie będą trochę smutniejsze, gdyż spędzę je bez mamy i sióstr, które wyjechały za granicę za to całe z teściami i rodziną narzeczonego. Co nie zmienia faktu, że Wigilia Bożego Narodzenia jest dla mnie jednym z ważniejszych dni w roku.



Choinka już ubrana.

 


 Chociaż niektórych to przytłaczało :D


To mimo wszystko wygląda, tak jak sobie wymarzyłam jeszcze w dzieciństwie, czyli biel i granat :)



 

 Dodatki również na swoim miejscu.




 

 
 

I prezenty już zrobione i spakowane do ręcznie robionego papieru :)

Ale mikołaja nie będzie, bo właśnie zasypia :)


 Życzę wam wszystkich ciepłych i najpiękniejszych świąt w gronie bliskich. Pełno miłości i spełnienia najskrytszych marzeń, a przede wszystkim zdrowia i cóż :) pieniędzy :D


34 komentarze:

  1. Piękna choinka, granat z bielą bardzo do siebie pasują, świetne ozdoby- szczególnie te przezroczyste bombki w esy - floresy, reniferki urocze ... A rudzielec mały jaki milusi! Szkoda, że Twoja rodzinka za granicą, ale może będzie doskonała okazja nawiązać mocną nić porozumienia z przyszłą teściową?( Twoja rodzina nie będzie Cię rozpraszać. )Piękne życzenia....spełnienia najskrytszych marzeń...A ja Ci życzę, aby te święta były takie jakie najbardziej lubisz, zdrowe, radosne i aby były szczęśliwe w nowym mieszkaniu, z bliskim Ci mężczyzną, który już niedługo będzie Twoim mężem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te przeźroczyste wybrał narzeczony :) Wydaje mi się, że jeśli chodzi o teściową to nie mam co narzekać, aczkolwiek tesknic za moja rodzinka bede bardzo. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Dziękuję za życzenia :) odwzajemniam je dla Ciebie! My dopiero dziś udaliśmy się po choinkę :) jutro dalsze dekoracje.
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) my wcześniej bo przyznam, że starsznie kocham święta i dla mnie mogłyby trwać ciągle ;p

      Usuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny z życzeniami świątecznymi. Ja też życzę Ci wszystkiego co najlepsze- pysznych potraw, wymarzonych prezentów, pięknych chwil i mimo iż będziesz daleko od swoich ukochanych dziewczyn niech te święta będą ciepłe i rodzinne ( w końcu narzeczony i przyszła teściowa to już prawie rodzina :)). Ps. pojemniki z ziołami - mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oj pysznych potraw to się szykuje tak dużo, że penie jak co roku będziemy je jeść cały tydzień :)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i piękne życzenia. Tobie również życzę spokoju i zdrowia oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Ci za życzenia i wizytę u mnie :) U mnie dzisiaj ubieraliśmy choinkę. Twoja choinka prezentuje się pięknie. Ja również życzę Ci wspaniałych, spędzonych w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uważam, że bez choinki to nie święta

      Usuń
  6. Dziękuje za piękne życzenia, życzę wszystkiego co dobre również Tobie. Masz piękne kocięta, rudas do zjedzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze jest taki słodki, dziękuję :)

      Usuń
  7. Piękny kociak! Super, że masz choinkę, która sobie wymarzyłaś i do tego jest taka gęsta... super :) Bardzo dziękuje za życzenia i oczywiście też odwzajemniam i życzę Ci pomyślności i kolejnych wspaniałych chwil w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gęsta bo ma tylko rok:), dzięki:)

      Usuń
  8. Zajrzałam z rewizytą, żeby Tobie również życzyć wszystkiego dobrego, miłych Świąt, chociaż bez niektórych bliskich.
    Kocurek przecudny, szczególnie pod tą czapką mikołajową. Mój Bonifacy w wigilię kończy 7 lat - to już dorosły, stateczny pan :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lubi sie chociaż przytulać? bo mojej starszej przeszło:(

      Usuń
  9. Swietne te kociaki, super choinka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje, cudna choinka! :))
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również życzę zdrowych, pogodnych i pełnych dobrego jedzenia świąt!!! Niechaj kociaki przemówią ludzkim głosem, a czas do spotkania z najbliższą rodziną zleciał szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najpiękniejsze, dużo zdrówka, miłości, radości, spełnienia marzeń, odpoczynku od zabieganego życia i duuużo pięknych podróży :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, w tym roku chcę podróżować dużo :)

      Usuń
  13. Choinka i kot to niecodzienne połączenie :) Nie wspina się na drzewko?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego Świętowania!!
    I wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)