środa, 12 listopada 2014

Wzorek na ścianie



Na samym początku chcę przeprosić za jakość zdjęć, które robiłam jeszcze podczas remontu mieszkanka. Przerobiliśmy kuchnię na sypialnie, więc na środku ściany mamy szacht wentylacyjny. Postanowiliśmy, że w mniejszej wnęce zrobimy półki na ubrania, a w drugiej biurko. Po środku jest ściana, którą postanowiłam ozdobić wzorkiem i zagospodarować tak aby służyła nam do organizacji. Planujemy również zabudować całą ścianę coś na wzór szafy z przesuwnymi drzwiami. Wracając do ściany z wzorkiem wykorzystałam szablon, który narysowałam na kartce trochę większej niż A4 i wycięłam, ołówek do odrysowania i Promaker do poprawienia konturów. Ta dam :) Niemniej jednak sporo czasu zabrało rysowanie ze względu na ilość powtarzających się wzorków. Przyznam szczerze, że nadało to pewnej przytulności :)





16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, a wzorek wykonany perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się bliżej przyjrzy nie jest tak idealnie ;p

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł .:) super wykonanie, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło! Szablony to jednak świetna alternatywa dla tapet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i łatwiej zmienić jak się znudzi

      Usuń
  4. Świetny pomysł ze wzorkiem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten wzór! Napracowałaś się i jest efekt! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Podziwiam za samodzielne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole sama robić niż potem mieć do kogoś pretensje ;)

      Usuń
  7. Wpadam z rewizytą :). Świetnie wykonałaś wzór! Fajny i prosty sposób na odnowienie ściany!
    Zapraszam na moje Candy :). A choineczki są dostępne :) i proszę w ich sprawie o kontakt email na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie! Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze! Świetnie Ci to wyszło! Szkoda, że mam wszystkie ściany po poprzednich właścicielach z teksturą, bo bym też takie chciała zrobić! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło bardzo ładnie, ja mam podobny wzór na ścianie w sypialni, tylko w innej kolorystce

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)