poniedziałek, 24 listopada 2014

Pled z trójkątów


Uwielbiam trójkąty! Jestem studentką wzornictwa i zawsze jednym z pierwszych moich pomysłów jest projekt uwzględniający właśnie tą figurę. Poza tym szukałam już od dłuższego czasu jakiejś narzuty na łóżko do sypialni. Szukałam raczej czegoś mało wzorzystego ze względu na ozdobną ścianę na przeciwko. Kiedy znalazłam kilka inspiracji upewniłam się czego chcę, dobór koloru był oczywisty ze względy na to, iż staram się pozostawić całą sypialnię w jednej tonacji 3 kolorów: biel, błękit i kobalt.






1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6



Pled powstał z trójkątów granatowych, błękitnych  oraz białych . Zszyłam je według wzoru poniżej. Przyznam szczerze, że największy kłopot sprawiło mi wycinanie w obecności 2 łobuziakowatych kociaków. Po zszyciu całości (górnej strony) doszyłam do niej dolną o takich samych wymiarach tj. 3 m x 2,5 m. Gotowe. Wyszło taniej niż w sklepie, a za każdym razem, kiedy nakładam go na łóżko czuję satysfakcję i dumę :)












15 komentarzy:

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)