wtorek, 11 listopada 2014

Nostalgia w ramce




Uwielbiam zdjęcia o tematyce nostalgicznej. Mam wrażenie, ze można z nich tak wiele odczytać (może poza tyłka jelenia;p) i wywołują we mnie pewną zadumę. Kolorystyka zazwyczaj pasuje do większości wnętrz, ale nie stylów. Pomyślałam, że może zainspirują nie tylko mnie, ale i was. Bardzo mi się podoba kiedy w pomieszczeniu są białe ściany, antyramy (ki), a w nich fotografie na przykład takie :) Po co się rozpisywać, sami zobaczcie!







Gdybym kogoś z was zainspirowała do druku i wywieszenia fotografii zapraszam po ich dogodne wymiary ze stron autorów:


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12


Aha i jeszcze chcę wam się pochwalić naszymi kotkami :)

 Nasza 3 letnia Tosia:


i 6 tygodniowy Dżordż :


14 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia, ja też takie uwielbiam. Moja Tosia to już dystyngowana dama :) Zazdroszcze Ci malucha, te posty, zabawy, nawet telewizora nie trzeba włączać.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia wybrałaś, mają w sobie klimat...no, oprócz tyłka ;D
    Kicie słodziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zdjęcia mają jedną (chyba kluczową) zaletę: każdy wyczyta z nich co innego. I to chyba sprawia, że pasują one do większości wnętrz. Uniwersalizm w czystej postaci. A kociaki też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ujęte słowa, brakowało mi ich, dzięki! :)

      Usuń
  4. Zdjęcia cudowne. Wybieram tego jelenia od zadniej strony - jest wspaniały! Prześlicznie wyglądacie z Dżordżem- urocze zdjęcie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia na tę porę jak znalazł:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)