piątek, 28 listopada 2014

Leniwe popołudnie i kartonowy domek dla lalek





Wreszcie kilka dni wolnego :) Tak bardzo ich pragnęłam z nadzieją, że odpocznę sobie, ale nie do końca zrealizowałam swój cel. Oczywiście nie darowałabym sobie, gdybym chwile nie poleżała z moim kocurkiem z blogiem, ulubioną gazetką i ukochanym kapuczino z miodem. Jednak mimo tego, że nie trzeba wychodzić z domu to na zajęcia trzeba zrobić projekt. Tym razem miałam za zadanie zaprojektowanie domku dla lalek, który będzie można łatwo zabrać w podróż. Zainteresowanych proszę o e-maila abym mogła wysłać dokładne plany i wymiary. 



Domek ma przedpokój, salon, kuchnię, sypialnie i łazienkę. Po bokach są "haczyki" by móc w rożnej kolejności je poustawiać lub pozostawić bez łączenia. Czarne elementy to te, na których można pisać kredą a potem zmazywać. Telewizor i obraz to notesiki, po których można rysować, a jak się znudzi to zerwać i namalować coś nowego. W lodówce i szafie też można malować :) No i lusterko z papieru do pieczenia w którym nawet da się przeglądnąć :). Jeszcze nie mam co prawda dzieci, ale pewnie ten projekt zostawię sobie na pamiątkę :)




Miłego popołudnia, całusy :)

14 komentarzy:

  1. Fajny projekt , ciekawe pomysły- dużo elementów z miejscem na notatki. Ale sypialnia jest dopracowana, że hej( śliczna pościel) widać, że lubisz to miejsce! Kotek prześlicznie rudy! Dobrego odpoczynku w łikend. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, również życzę :) o tak trafiłaś w 10 :)

      Usuń
  2. Wyszło fajnie :), nie pamiętam kiedy ja się tak bawiłam, a bawiłam na pewno :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna zabawa jest też przy robieniu :)

      Usuń
  3. Fajny ten domek,też kiedyś miałam podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny domek:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki! Marzenie niejednej małej dziewczynki - mieć taki domek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) jeszcze jak samemu można rozbudowywać itd

      Usuń
  6. Przypomiałaś mi mój domek tez z kartonu, któy robiłam w podstawówce na zajęciach ZPT. Ok szkoda że u mnie tylko chłopaki bo miałabym pretekst zeby taki robic:D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, blog już dodany do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) No cóż pozostaje na wnuki czekać :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)