niedziela, 26 października 2014

Zimo nadejdź!




Postanowiłam, ze to będzie moja ostatnia notatka na temat jesieni. Tak wiem, że do zimy jeszcze trochę, ale tak bardzo za nią tęsknię i czuje np. przez zapach powietrza, że z moim serduchu już jest od jakiegoś czasu. Chcę poszukać jeszcze kilka inspiracji, wprowadzić je w życie, a właściwie mieszkanie na jakiś czas i przywitać zimę, biele i pełno wełny :). Pamiętam nie jedne święto Wszystkich świętych, kiedy to tak sypało śniegiem, że na cmentarz nie dało się dostać ani samochodem, ani autobusem. W tym roku raczej nam to nie groźne, szczególnie, że jeszcze przed nami kilka pięknych, słonecznych dni.







1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10


18 komentarzy:

  1. Och, piękne te Twoje jesienne inspiracje. Czy mogę sobie zabrać to krzesło w białym pokrowcu z ciepłym wełnianym pledem w jesienną kratę i rudą poduszką? Uwielbiam takie rzeczy. Pozdrawiam październikowo, jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja również :) i moje kociaki obok :)

      Usuń
  2. ja kocham jesień najbardziej ze wszystkich pór roku i dla mnie może ona trwać cały rok.
    Piękne aranżacje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię, ale nie w takie dżdżyste dni jak dzisiejszy

      Usuń
  3. pisałam to wiele razy,kocham jesień. Ma w sobie coś wspaniałego,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pamiętam takie Wszystkich Świętych. Oby więcej nie było nam dane doświadczenie śniegu 1 listopada! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe było, ale na święta Bożego Narodzenia, żeby się nie spóźniło

      Usuń
  5. Ja jeszcze sobie na te zimę wolę zaczekać, nie spieszno mi do niej ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mało kto jej tak pragnie jak ja :)

      Usuń
  6. Ja bym chcialla caly czas lato
    :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam lato, a szczególnie wakacje :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)