sobota, 11 października 2014

Witam i zapraszam po wąsy :) / Hello and welcome for mustache :)



Hej wam wszystkim. Ze względów osobistych musiałam zmienić adres bloga, a przeszłam z adresu pastelowydomek.blogspot.com . Przepraszam was wszystkich za utrudnienia, a w związku z tym zapraszam na CANDY. Wybrałam jeden z najbardziej sprzedających się przedmiotów w moim sklepie. Jest nim wieszak na biżuterię w kształcie wąsów. Dodatkową funkcją jest możliwość pisania po wieszaku kredą i zmazywania. Możecie mieć stałe miejsca np. na klucze ^^.

...........................

Hello you all. For personal reasons I had to change the address of my blog,  I went from pastelowydomek.blogspot.com address. I'm sorry  for the inconvenience, and therefore I would like to invite you to the CANDY. I chose one of the most selling items in my shop. That is a hanger for jewelry in the shape of a mustache. An additional function is the possibility to write on a hanger with chalk and erasing it. You can have a permanent place for example keys ^^.




Aby wziąć udział należy:
1. Obserwować bloga
2. Polubić na facebooku TU
3. Dodać komentarz z informacją o braniu udziału
4. Wstawić na bloga odniesienie do candy z obrazkiem poniżej

Dodam jeszcze, że wysyłam wyłącznie na terenie Polski.

...........................

To participate you must: 
1. Watch blog 
2. Like it on Facebook HERE
3. Make a comment with information about taking part 
4. Put on a blog information about the candy from the image below 

I would like to add that I will sent only in Polish.


44 komentarze:

  1. Oczywiście wezmę udział w Candy. Przyznam Ci się tylko, że nie wiem jak się przenosi obrazki z cudzego do własnego bloga.( warunek 4) Ale rozpracuje to z mężem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może pomogę - klikasz prawym klawiszem myszki na obrazek, wybierasz "kopiuj adres obrazka". Wchodzisz do układu swojego bloga, klikasz "dodaj gadżet", kiedy wyskoczy okienko wybierasz "obraz". Tam wybierasz "obraz z internetu, wklej URL" czyli wklejasz link klikając w okienko prawym klawiszem i wybierając wklej. To nie takie trudne :)

      Usuń
  2. Jestem :)
    Chętnie zapisze sie do zabawy i udostępniam info o zabawie na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. helloł
    witam na nowym
    i ja się zgłaszam :) chetnie wezmę udział , cudny wieszaczek a bizuteri Ci u mnie dostatek wiec się przyda/łby
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam! Cudny wieszaczek! Obrazek będzie w zakładce CANDY :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde, ale bajer! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam i dziękuję za zaproszenie na bloga jak i na Candy :) Niestety nie mogę wziąć udziału w Candy ponieważ mieszkam w UK. Pozdrawiam serdecznie Kociołek Meni :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wieszaczek :) na pewno znalazłabym na niego miejsce ;) - zatem i ja biorę udział w zabawie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny i pomysłowy wieszak na klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też, ja też chcę wziąć udział :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie, zgłaszam swój udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogłabym tu nie wpaść, no kochana... jako stała czytelniczka nie zawiodłabym;)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  12. Już gratuluję! Fajna zabawa :)
    Jeśli Ci mogę radzić to wyłącz sobie weryfikację obrazkową w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a co tam ja równiesz spróbuję szczęścia :-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co się dzieje ale nie mogę dodać Twojego bloga do obserwowanych:-P

      Usuń
  14. Dzięki za zaproszenie :)) Zgłaszam sie do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak- "gdyby babcia miała wąsy, byłaby dziadkiem" Takimi wąsikami nie pogardzę :-) biorę udział w zabawie...
    Pozdrawiam :) http://bodomzmiennymjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wieszak taki z wąsem hi hi.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zgłaszam na super wąsy! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wąsy super! :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w zabawie :) Świetna nagroda!
    Blog obserwowany, strona polubiona, info o konkursie udostępnione na fb ponieważ nie posiadam bloga (https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/311022795761722)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział, nie mam bloga udostępniam na fb jako Martyna Kicińska, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja juz w tym roku miałam dużo szczęścia w rozdawajkach więc ustapię miejsca innym dziewczynom , ale z chęcia zamieszczę banerek na blogu :) Ściski kochana , pozdrawiam Emila :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)