poniedziałek, 13 października 2014

Pastele w naszych domach (zakupy) / Pastels in our homes (shopping)





Jak na pastelowy dom przystało zapraszam was na wycieczkę po pastelowych akcentach. Nie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale większość z nas ma w swoim mieszkaniu przynajmniej jeden taki element. Podobno jasne kolory uspokajają i nadają przytulności, natomiast ich nadmiar wprowadza nostalgię. Kolor biały też należy do palety pasteli, ale ma również inne właściwości np. jest znany jako kolor czystości. Za to błękit i jasny szary kojarzy się z zimnym pomieszczeniem, a z tym się całkowicie nie zgadzam. Kiedyś pastele bywały tylko w dziecięcych pokojach, a teraz częściej spotykamy w salonach, sypialniach, albo biurach. Nie wiem jak wy, ale ja je uwielbiam :)

..........................................

How to pastel house befits I would like to invite you on tour around the pastel accents . Not everyone  realize it , but most of us have in our home at least one such element. It is said that bright colors soothes and gives coziness , while the excess gives nostalgy. White is also pastel colour , but has other properties too, eg . is known as purity colour. Blue and light gray is associated with a cold room , but I entirely disagree. Someday people used pastel colours only in children's rooms , but now often we can found these colour in living rooms, bedrooms or offices. I do not know about you, but I love them :)






Niektóre z nich możecie nawet kupić  /  Some of them you can even buy:

 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10



Pamiętajcie o konkursie! / Don't forget about CNADY

30 komentarzy:

  1. Ale podobają mi się te rzeczy, ale najbardziej chyba te żarówki w pastelowych kabelkach i te poszewki na poduszki :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pstelowa zastawa jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją kupić nie tylko w tym odcieniu :)

      Usuń
  3. Pastelowa paleta jest urzekająca..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stonowane kolorki ::)

    Zapraszam cię na moją rozdawajkę w której sama możesz wybrać nagrodę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. moja miłość do pasteli nadal trwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele zawsze piękne.:) Wszystko super, ale te bajeczne ramki najbardziej w moim guście.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ! piękne rzeczy masz w swoim pastelowym domku - oprawki do żarówek i ramy wyglądają świetnie i są w moich ulubionych kolorach, bez których moje malarstwo byłoby bardzo ubogie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te pastele ja też mam jakiegoś fioła na punkcie pasteli w kuchni. Pozdrawiam :)
    http://mylookbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No piękne, żarówki i ramki najlepsze :-) Pastele bardzo dobrze wyglądają z bielą i czernią czy głębokim brązem i szarym- kurcze chyba z każdym kolorem...Też się nie zgadzam aby szarości były zimne- jest wiele odcieni szarości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio pomalowałam salon na kolor szary, a wpada w błękit :)

      Usuń
  10. Ramki miętowe mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jak ja uwielbiam pastele :-) Nawet zimą , pomimo ,że królują szarości w przewadze , to i tak są na widoku :-)
    Odnoście pytania o dywan - jest taka możliwość ,żeby zrobić w kwadracie . Jeśli jesteś zainteresowana , zapraszam do kontaktu na maila : bed.agata@gmail.com bądź przez FB Pracownia Pod Bezchmurnym Niebem .

    Serdeczności !

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)