czwartek, 6 listopada 2014

Panel ścienny 3d





Przyznam szczerze, że pomysł tematu został zainspirowany osobistą potrzebą. Posiadamy w sypialni łóżko bez zagłówka, a uwielbiamy opierać się wieczorem o ścianę i oglądać telewizję. Co prawda mamy zmywalną farbę, ale taki nowoczesny zagłówek będzie praktyczny i efektowny. Znalazłam pełno cudeniek, kilka z nich postawiłam wam przedstawiać. Niestety zamiast ułatwić, utrudniło mi to wybór, ponieważ znalazłam tyle ciekawych pomysłów, że nie mogę wybrać tego jedynego :) ale obiecuję, że jeśli tylko wybiorę i urzeczywistnię pokaże wam :)










1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10






10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zastanawia mnie tylko czyszczenie połowy z nich

      Usuń
  2. fajny ten taki a'la korkowy z drewna i klasycystyczny ;) tylko też się zastanawiam nad czyszczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość prezentuje się bardzo nowocześnie i dynamicznie, a to głównie zasługa tych graficznych i wypukłych wzorów. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)