sobota, 25 października 2014

Otwarcie sklepu i Zamknięcie konkursu





Więc może na początek zapraszam na do naszego sklepiku, który znajduje się Tu . Ze względu na otwarcie obniżyliśmy wszystkie ceny, a do każdego zakupy dodajemy gratisy. Każdego tygodnia będziemy dodawać kolejną rzecz, albo i dwie :). Już niedługo ruszamy z kolekcją notesów, a przy otwarciu kolekcji będzie czekał na was kolejny konkurs, ale tym razem wymagania będą większe :)

............

A teraz konkurs! Żeby było "fair" użyłam strony do losowania , a oto wyniki:
   
Wygrała Pani z nr 4 czyli Dominika Pyssa .Serdecznie gratuluję i proszę o pozostawienie w komentarzu e-maila kontaktowego!

P.S. Pamiętajcie o przestawieniu dzisiaj zegarków :)!

7 komentarzy:

  1. Ależ ja się ogromnie cieszę!!! Pierwszy raz wygrałam w Candy! Wow! Przesyłam mój adres e-mail shayennete@gmail.com
    Mam nadzieję, że łóżko z tych moich emocji i podskakiwania się nie zarwało!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie fajne losowanie ! Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję otwarcia sklepu. A Dominice gratuluje wygranej,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i dziękuje za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)