czwartek, 16 października 2014

Łódź Design Festiwal



Łódź Design Festiwal ! Wczoraj spędziłam piękny jesienny dzień właśnie na tym festiwalu i wróciłam z głową pełną inspiracji. Co prawda spodziewałam się, że więcej będzie przedmiotów zrobionych przez studentów, czy indywidualnych projektantów, ale firmy, które się wystawiały miały wiele ciekawych pomysłów. Strasznie spodobał mi się fakt, że są bardzo pozytywnie nastawieni do dzieci, były nawet warsztaty i przedmioty do zabawy (ale te nie tylko dla dzieci :) ). Nie zabrakło też moich ukochanych firm jakimi jest IKEA oraz BoConcept. Oświetlenie, meble, armatura, rzeźby, ceramika, ale też przedmioty nietuzinkowe jak świecące ostrosłupy ( tworzyły falę świateł pod wpływem fleszy z aparatów). Wykorzystałam możliwość korzystania z mebli więc siadałam na każdej kanapie czy fotelu dzięki czemu męcząca była jedynie podróż do Łodzi :) . Całuję was mocno i serdecznie polecam macie czas do 19 października na odwiedziny.





















Pamiętajcie o konkursie!

14 komentarzy:

  1. zazdroszczę weekendowych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to był środek tygodnia co oznaczało wooooolne :)

      Usuń
  2. chętnie bym się na taki festiwal wybrała ale niestety do Łodzi mam z bym daleko,na szczęście w listopadzie szykuję się II edycja Targów Papier Kamień Nożyce w Krakowie i tego wydarzenia z pewnością nie przegapię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za fotorelacje.. Juz żałuję, że mnie tam nie było..pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że cały blogowy świat tam był :). Spotkałaś tam kogoś z blogosfery? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW !! Jestem pod wrażeniem,super przeżycie:)) A rower kapitalny,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Festiwal i to całkiem blisko mnie. Ja byłam w Łodzi dzień wcześniej, więc nie miałyśmy szansy się minąć na Pietrynie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre przedmioty z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)