piątek, 17 października 2014

Jesień w moim domu / Autumn in my home



Nadeszła Pani jesień wielgaśnymi krokami. Przyznam, ze nawet wpuściłam ją do swojego domu i chyba jej tu dobrze. Na szczęście kaloryfery już grzeją co docenia nawet mój kotek wylegując się na ciepłych parapetach. Jak widać poniżej obrażony kotem bo musiał założyć szelki na dwór ^^. Jesień nie obyłaby się bez kasztanów no i liści, które również muszę nazbierać i jakoś zakomponować. Ciepła herbatka, książki i wrzosy :) Aha no tak i powolne przygotowywania do Halloween, czyli np. dynie, czy pełno świec :) A na dole sposoby na jesień, które się sprawdzają :) Trzymajcie się koniecznie cieplutko :)






26 komentarzy:

  1. Fajna taka domowa jesień :) Książki super wyglądają ułożone kolorystycznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomi zawsze podziwiają, ale głównie przez to, ze mi się chciało :)

      Usuń
  2. Tosia tak ślicznie wygląda na parapecie...Powtórzę za anuk- bardzo ciekawie wygląda taka paleta kolorów na półkach. Przez chwilę zastanowiłam się, czy ze swojego księgozbioru mogłabym zrobić taką tęczę. A wiesz, to mogłoby być ciekawe zadanie... Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, ze sporo książek dzięki temu odkryłam na nowo:)

      Usuń
  3. Widzę że jesień zadomowiła się u Ciebie :) I chyba jej całkiem przyjemnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompozycja kasztanowa śliczna..kotek stanowi dopełnienie :) Milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne rady i książki ładnie ułożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bardzo te ustawienie ksiazek !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jesień u Ciebie,a kotek śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niedługo będzie jeszcze jeden :)

      Usuń
  8. Stosuje się do tych zasad ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, mam nadzieję, ze Ty również :)

      Usuń
  9. Wpadam z rewizytą :))) Jesiennie i pięknie u Ciebie!
    Kolorystycznie ułożone książki dają szyku :))
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też Cię niedługo odwiedzę :)

      Usuń
  10. Hej :)
    Super pomysł na ustawienie książek, chyba go podbiorę ;) Widzę, ze blogujesz od niedawna :)
    Ciesze się, że do mnie zajrzałaś! Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam, Aga F. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja do Ciebie również, zmieniłam adres bloga, bo tak to już ponad roczek minie :)

      Usuń
  11. Masz piękną biblioteczkę! Marzy mi się kiedyś taka :))
    I te 'sposoby na jesień' mmm... Przydadzą się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolekcjonujemy z narzeczonym już od dłuższego czasu :) i nie wiem, czy kiedyś przestaniemy, to wciąga...:D

      Usuń
  12. Śliczny kotek :) a jesień to moja ulubiona pora roku w szczególności kiedy słońce świeci i można podziwiać kolory liści ;) Pozdrawia Kociołek Meni :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)